Activitat

Del 24/12/2020 al 05/01/2021
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)
Tarifes
  • 4 €.
  • Imprescindible inscripció prèvia.
  • L'import de l'activitat s'abona en taquilla el mateix dia de la realització d'aquesta.
  • Màxim 6 persones per taller.
  • No està permés l'accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d'objecte que es considere perillós
  • És obligatori l'ús de màscara durant tota l'activitat.

Fundació Bancaixa ofereix durant aquest Nadal un taller d’Exploradors d’art vinculat a l’exposició Antonio López, que recorre la trajectòria de l’artista des dels anys 50 fins a l’actualitat. En Experimentant amb Antonio López, xiquets i xiquetes d’entre 7 i 12 anys descobreixen, mitjançant el joc i la curiositat, les principals característiques de la seua obra i els principals missatges que tanca. L’activitat tindrà lloc els dies 24, 28, 29 i 30 de desembre, i també el 4 i 5 de gener. Enguany, a causa de les restriccions que exigeix l’actuació situació de pandèmia sanitària, es realitzaran grups de màxim 6 persones que podran realitzar el taller en dues sessions diferents cada dia, una a les 11h i una altra a les 12.15 h, sent cada sessió d’una hora de duració.

Durant el taller, els participants recorren la sala d’exposició acompanyats per un Kit d’exploració que conté una caixa de cartó amb acetat transparent, un ciri Led, papers sulfurizados de diversos tons, impressions d’algunes obres d’art, paper quadriculat, un llapis i guixos de colors. Instruments per als quals aniran descobrint el seu ús a mesura que avancen en el recorregut i que els permetran treballar conceptes com l’hiperrealisme, l’anatomia del cos humà o la proporció i l’escala, a més d’altres aspectes com la influència de la història de l’art en la seua obra, el reflex artístic del pas del temps o la precisió del dibuix.

Aquesta activitat té com a objectius descobrir i compartir diversos punts de vista sobre l’art i sobre aquesta exposició; posar en pràctica la imaginació, la sensibilitat i el sentit crític; fomentar el pensament creatiu i el treball en equip; i, en definitiva, estimular els sentits, potenciar la imaginació i la creativitat. Aprenentatges que podran recordar i que es podran emportar a casa en aqueix Kit d’exploració.

Fotos