Activitat

Del 27/12/2021 al 04/01/2022
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

Contacte: 960 645 840 - taller@fundacionbancaja.es.

Horari

27, 28 i 30 desembre i 4 gener de 11-12.30 h.

29 desembre i 3 gener de 17-18.30 h.

Tarifes

• Imprescindible inscripció prèvia.
  • L’import de l’activitat s’abona en taquilla el mateix dia de la realització d’aquesta.
  • Màxim 10 persones per taller.
  • No està permès l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es consideri perillós.
  • És obligatori l’ús de màscara durant tota l’activitat.

Fundació Bancaixa posa en marxa una nova edició d’Exploradors d’art, una activitat infantil dirigida a nens i nenes de 7 a 12 anys que tindrà lloc de desembre de 2021 a gener de 2022 en la seu de València.

Aquesta edició del taller infantil està vinculada a l’exposició Sorolla. Dibuixant inesgotable, produïda per la Fundació Bancaixa juntament amb el Museu Sorolla i la Fundació Museu Sorolla, que ofereix per primera vegada a València un recorregut per la producció de dibuixos de l’artista valencià, una faceta molt poc coneguda de la seva producció artística.

El taller tindrà lloc del 27 al 30 de desembre i el 3 i 4 de gener. L’horari és a les 11 h, excepte el 29 desembre i el 3 de gener, que es realitza a les 17 h. El seu objectiu és posar en pràctica entre els petits la imaginació i el sentit crític; fomentar el pensament creatiu i el treball en equip; estimular els sentits i conèixer l’obra de Sorolla; i investigar la relació entre l’espai en 2D i 3D.

Durant l’activitat, els participants recorreran l’exposició amb un ‘kit d’exploració’ que els permet fer una visita lúdica i sensorial per la mostra. El kit, que portaran penjat del coll o de l’espatlla, es compon d’un quadern, ceres toves de colors i unes tablillas de paper kraft rígid. Amb l’ajuda de dos monitors, els participants analitzen diferents obres de Sorolla i, a la sala contigua a l’exposició, es projecten algunes imatges de l’artista. Amb aquesta informació, els nens i nenes creen les seves pròpies obres amb cartoncillos amb osques i apliquen diferents tècniques utilitzades per l’artista en els seus dibuixos. Aquestes fitxes se secunden les unes sobre les altres donant com a resultat una obra en 3D. D’aquesta manera, a més del treball individual de cada participant, es concep una obra col·lectiva.

Fotos