Activitat

Nadal a la Fundació

Del 27/12/2022 al 04/01/2023
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

La Fundació Bancaixa posa en marxa el cicle Nadal a la Fundació, que del 27 de desembre al 4 de gener ofereix diferents activitats dirigides als xicotets de casa i centrades en diferents disciplines com la música, l’art, el lettering i els contes:

Música en família. Una experiència de música en família dirigida als més xicotets de casa, de 0 a 3 anys. De la mà de  UTEM Escola de Música, i acompanyats de les seues famílies, els xiquets i xiquetes gaudiran en l’espai La Cúpula d’algunes de les obres d’art contemporani de la Col·lecció de la Fundació Bancaixa. A partir d’una obra de l’artista britànic Julian Opie, viuran una experiència musical en la qual art i música aniran de bracet per a crear una peça única i especial.

• Dates: dimarts 27 de desembre. 11 h. / dimecres 4 de gener. 17 h.
  • Duració aproximada: 30 minuts.
  • Edat: de 0 a 3 anys.
    Ubicació: La Cúpula (C/General Tovar 3, cantonada C/ de la Mar).
  • Cost: 5 euros per xiquet/a.
  • Les entrades han d’adquirir-se en la recepció de Plaza Tetuan el mateix dia del taller, abans de l’inici de l’activitat.

Tallers DIY de targetes: scapbooking i lettering art. Els xicotets crearan la seua pròpia postal de Nadal amb el seu sobre aplicant tècniques de scrapbooking i lettering, seguint les indicacions de Susana Monteagudo. A més, usaran la tècnica del croma per a fer fotos màgiques nadalenques.

• Dates: dimecres 28 de desembre. 11 h. / dilluns 2 de gener. 11 h. TALLER COMPLET.
  • Duració: 1,5 hores.
  • Imprescindible inscripció prèvia en: taller@fundacionbancaja.es. Aforament limitat.
    Edat: Scrapbooking: de 6 a 12 anys / Lettering: de 9 a 12 anys.
  • Ubicació: Sala Tallers Escolars (Plaza Tetuan 23).
    Cost: 3 euros per participant.

Explorem Plensa. Una invitació a descobrir a l’artista Jaume Plensa a través d’un recorregut lúdic i sensorial per l’exposició retrospectiva que la Fundació Bancaixa acull en l’actualitat sobre l’artista i que revisa tota la seua trajectòria. Durant la visita, els xiquets i xiquetes comprendran el seu treball i experimentaran amb ell. De la mà de Arquikids, els participants portaran durant el recorregut una caixa buida, transparent i muda en la qual aniran afegint materials per a endinsar-se en el procés creatiu, la tècnica i el llenguatge de l’artista. Construiran així una xicoteta escultura que formarà part d’una altra escultura col·lectiva, més gran, i que podran emportar-se en acabar.

• Data: dijous 29 de desembre. 11 h. TALLER COMPLET.
  • Duració: 1,5 hores.
  • Inscripció: Imprescindible inscripció prèvia en: taller@fundacionbancaja.es. Aforament limitat.
  • Edat: de 7 a 12 anys
  • Ubicació: Exposició Jaume Plensa. (Plaza Tetuan 23).
  • Cost: 3 euros per xiquet/a.

Paisatges hivernals. Arquikids proposa un recorregut fotogràfic i sonor per obres de diverses disciplines artístiques entorn de l’hivern, que serveixen d’estímul perquè cada participant cree la seua pròpia instal·lació hivernal.

• Data: dimarts 3 de gener. 17 h.
  • Duració: 1,5 hores.
  • Inscripció Imprescindible inscripció prèvia en: taller@fundacionbancaja.es. Aforament limitat.
  • Edat: de 6 a 12 anys.
  • Ubicació: Sala Tallers Escolars (Plaza Tetuan 23).
  • Cost: 3 euros per xiquet/a.

Titelles. Elisa Matallín oferirà una actuació de titelles amb la representació del conte Els tres ossos, una obra que permet al públic interactuar d’una forma divertida amb els personatges i en la qual s’abordaran temes quotidians com els modals o el judici i l’aparença.

• Data: dimecres 4 de gener. 11 h.
  • Duració aproximada: 45 minuts.
  • Entrada gratuïta. Sense inscripció. Aforament limitat.
  • Edat: Per a tots els públics. Recomanada a partir de 3 anys.

Fotos