Activitat

Del 01/03/2022 al 05/06/2022
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

Dins del seu programa de mediació cultural i artística, la Fundació Bancaixa ofereix tallers didàctics per a escolars vinculats a l’exposició José Sanleón. Retrospectiva 1990 – 2021, que ofereix un recorregut per tres dècades de la trajectòria de l’artista valencià. Els tallers estan dirigits a escolars d’últim curs d’educació infantil, primària, secundària, i batxillerat, i es poden realitzar tant en la seua modalitat presencial com en línia.

El taller presencial en la seu de la Fundació Bancaixa a València es desenvolupa de dimarts a divendres amb dues sessions al dia, a les 10 i a les 11.30 hores. L’activitat inclou una visita dialogada a l’exposició, i durant la mateixa els alumnes crearan un llibre d’artista que podran emportar-se a casa. Utilitzant la tècnica del collage, es manejaran materials reciclats que l’artista utilitza en les seues obres: lona, traus, mapes, etc. Així mateix, també es realitzarà una activitat participativa a la sala del taller i vinculada a la sèrie ‘Laberints’ que forma part de l’exposició.

En la modalitat en línia, que s’ofereix els dilluns, els alumnes recorren l’exposició des dels seus centres educatius a través de la plataforma Roblox i guiats per una monitora.

L’activitat, en les seues dues modalitats, és gratuïta i es pot realitzar tant en castellà com en valencià.

Les reserves es poden realitzar a través de l’email talleresescolares@fundacionbancaja.es o en el telèfon 695 591 428.

Fotos

Vídeos