Activitat

Un pla amb art i la cuina del xef Jorge d’Andrés

CANCEL·LAT PER MOTIUS TÈCNICS
Del 01/04/2022 al 06/04/2022
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

Dins de la segona edició del Festival d’Art & Gastronomia (FestIN), organitzat per Visit València, la Fundació Bancaixa et proposa una experiència exclusiva que uneix el millor art i gastronomia valencians en un espai emblemàtic de València.

La nostra proposta et permetrà gaudir d’una visita guiada a triar entre dues de les nostres exposicions i, després de la visita, degustar un còctel oferit pel xef Jorge d’Andrés, responsable del restaurant Vertical.

Pots triar entre aquestes dues propostes d’art:

Dimarts, 5 d’abril: Visita guiada a l’exposició retrospectiva de José Sanleón, que recorre més de 30 anys de trajectòria de l’artista valencià.

Dijous, 7 d’abril: Visita guiada a l’exposició El paisatge en la pintura de Porcar, Lahuerta i Lozano, que reuneix l’obra de tres dels màxims representants del paisatgisme valencià del segle XX: Juan Bautista Porcar, Genaro Lahuerta i Francisco Lozano.

El còctel degustació posterior a càrrec de Jorge d’Andrés s’oferirà en La Cúpula, un espai exclusiu en la seu de la Fundació Bancaixa on podràs gaudir d’algunes de les obres més emblemàtiques de la nostra col·lecció d’art.

L’esdeveniment donarà principi a les 20 hores i el preu de venda al públic és de 45 euros per persona. L’aforament màxim serà de 20 persones per activitat, i la reserva requereix inscripció i pagament previ.

Condicions de reserva: Les persones interessades hauran de remetre un correu electrònic a l’adreça carmen.depaz@fundacionbancaja.es, posant en l’assumpte ‘Reserva Festí’ i indicant: dia i activitat per a la qual desitgen realitzar la reserva, nombre de persones, i telèfon de contacte.

La confirmació de la reserva requerirà l’abonament previ per transferència al número de compte que es facilitarà. Aquesta transferència haurà de ser realitzada abans del 29 de març a les 14 hores per a la visita a l’exposició de José Sanleón, i abans de l’1 d’abril a les 14 hores per a la visita a l’exposició de paisatges. S’haurà de remetre justificant de la transferència per correu electrònic.