Activitat

Del 02/03/2024 al 16/06/2024
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

L’exposició Nassio Bayarri és una de les retrospectives més completes realitzades fins a la data de l’escultor valencià. La mostra transcorre per tota la seua trajectòria artística des dels seus inicis en els anys 50 fins a la seua mort al gener de 2023.

La mostra realitza un recorregut atemporal per l’evolució de la producció artística de Nassio Bayarri, marcada pel protagonisme del cosmos i la figura humana, i revela a un artista que sempre va estar compromés amb el seu temps i implicat en la modernització de l’escultura.

La Fundació Bancaixa ofereix l’oportunitat de descobrir esta exposició amb detall a través del seu servei de visites comentades. Acompanyats pel guia, els visitants recorren pas a pas 80 obres, entre les quals es troben escultures, pintures, dibuixos, instal·lacions, taules i collages, que permeten contemplar algunes de les seues creacions més icòniques, com les que escenifiquen el cosmoísmo, al costat d’altres peces que es mostren per primera vegada al públic en aquesta exposició, com el relleu en el qual estava treballant abans de la seua mort.

Públic general

• Duració: 50 minuts.
  • Assistència mínima de 6 persones per sessió per a la realització de l’activitat.
  • Preu: 5 € + Entrada exposició.
  • Informació i reserves  visitascomentadas@fundacionbancaja.es.

Grups

• Duració: 50 minuts.
  • Sessions: dimarts: 10 h, 11 h, 12 h, 17 h, 18 h i 19 h / dimecres: 10 h, 11 h i 12 h.
  • Aforament màxim 25 persones.
  • Informació i reserves:  visitascomentadas@fundacionbancaja.es.