Bancaixa i la Universitat Miguel Hernández d’Elx fomenten la integració social i la convivència entre cultures en la

Bancaixa i la Universitat Miguel Hernández d’Elx han presentat la IV Setmana Intercultural de la universitat, que tindrà lloc fins al pròxim 6 de juny, i l’objectiu de la qual és impulsar la trobada, la integració i la convivència entre diferents cultures i contribuir al procés de consolidació d’una societat plural.

La Setmana Intercultural de la Universitat Miguel Hernández compta amb un ampli programa d’activitats que permetran crear un espai de trobada, reflexió i anàlisi per a donar a conéixer als estudiants i a la resta de participants la tasca de les persones que, des de l’àmbit públic i privat, duen a terme actuacions en matèria intercultural, des de diferents àmbits.

Entre la programació prevista destaca l’exposició “Sàhara” que es podrà veure fins al 26 de juny, i el Simposi Internacional sobre Interculturalitat en el Mediterrani: “Etnografies de la quotidianitat: espais per al diàleg i la interacció”. A més, els membres de les associacions d’Ajuda al Sàhara, Equador, Colòmbia, Veneçuela, Argentina, Romania, Rússia i Ucraïna, podran participar de diversos tallers d’informàtica.

Bancaixa porta molts anys col·laborant amb la normalització de la interculturalitat a través del coneixement i l’intercanvi de cultures. L’entitat pretén aconseguir un coneixement profund de les altres cultures perquè només d’aquesta manera es puguen potenciar valors com la tolerància o la solidaritat entre pobles.