Carmelo Anthony acudirà al Campus Bancaixa Wob 09

Carmelo Anthony, del Denver Nuggets, serà una de les estrelles de la NBA que acudirà el pròxim estiu al Campus Bancaixa Wob 09, que enguany se celebrarà íntegrament a Màlaga i comptarà amb tres torns, el que farà possible batre el rècord d’assistència, establert en les últimes edicions en sis-cents assistents. A més, s’estan ultimant les gestions per a donar a conèixer en els pròxims dies el nom d’un altre dels millors jugadors nord-americans que vindran a Màlaga.

L’aposta del campus més consolidat d’Espanya és ambiciosa: les seues estrelles representaran el més florit del basquetbol de la NBA en l’actualitat i organitzar tres setmanes seguides la concentració de joves suposa un gran esforç.

El campus se celebrarà a la Residència Universitària de Teatins i tindrà capacitat per a un màxim de 225 xiquets i xiquetes entre els 6 i els 18 anys, en cada un dels torns. Les dates dels torns són les següents: 28 de juny al 4 de juliol, 5 a l’11 de juliol i 12 al 18 de juliol. El preu d’inscripció és de 500 € (interns) i 375 € (externs).

El Campus Bancaixa Wob, que va nàixer l’any 2000, va començar la seua decidida aposta per comptar amb estrelles de la NBA en la seua quarta edició, quan va aconseguir per primera vegada un centenar de participants. Des de llavors, el seu llistó d’atractius es va col·locar molt alt, ja que han passat per allí jugadors de la talla de Desmond Mason, Tayshaun Prince, Manu Ginóbili, Jason Kidd, Lamar Odom i Paul Pierce.

Des que es va fundar el campus, han passat per les seues instal·lacions més de dos mil xiquets i xiquetes que, sens cap dubte, no oblidaran mai la seua experiència en una activitat que té el basquetbol com a reclam i la diversió i la convivència com a objectiu.