València

Fundació Bancaixa

Aquest edifici és la seu de la Fundació Bancaixa. Se situen les seues oficines, sala d’actes, sales d’exposicions i sales de conferències i seminaris.

Plaça de Tetuan, 23
46003 València (Valencia)

De dimarts a diumenge: de 10 a 14 i de 16.30 a 20.30 hores.
Dilluns tancat, excepte festiu i vespra de festiu.

Normes de visita a l'exposició.

Entrades

Accés a totes les exposicions

• Entrada general: 7 euros
  • Entrada reduïda: 4 euros (pensionistes, desempleats, persones amb diversitat funcional, estudiants de 13 a 26 anys)
  • Entrada gratuïta (fins als 12 anys)
  • Les entrades comprades al matí són vàlides fins a les 14 h i les comprades a la vesprada fins a les 20.30 h.

Accés únic a l'exposició Pinazo, Sorolla, Mongrell

• Entrada general: 4 euros.
  • Entrada reduïda: 3 euros.
  • Entrada gratuïta (fins a 12 anys).

Visites guiades

Informació sobre visites guiades a través del correu electrònic visitasguiadas@fundacionbancaja.es.

• Entrada general: 5 euros
  • Entrada gratuïta (fins als 12 anys)

Tallers infantils

• Entrada general: 4 euros

* La venda de tota mena d'entrades es realitza directament a la taquilla de la Fundació Bancaixa (Plaça Tetuan, 23).

Instal·lacions

En la recepció de Fundació Bancaixa es poden adquirir publicacions relacionades amb les exposicions, així com altres productes vinculats a l'activitat de la Fundació i al món de la cultura. Es disposa de cadira de rodes per a les persones amb mobilitat reduïda.

Com arribar?

El Centre Cultural Bancaixa de València està situat al centre de la ciutat de València. És un emplaçament idoni per la seua excel·lent connexió amb la resta de punts de la ciutat, amb els quals està comunicat per metro i autobús.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.