El Betlem Bancaixa arriba a les 20.000 visites a la plaça del Cronista Chabret de Sagunt

El Betlem Bancaixa ha rebut hui la visita 20.000 des de la seua obertura al públic a la plaça Cronista Chabret de Sagunt el passat 25 de novembre. Aquesta visita ha coincidit amb l’entrada al recinte, a les 12.00 hores del matí, de Jara Campos Oyarzabal, natural de València, i treballadora social de la Mancomunitat de l’Horta Nord. Francisco Muñoz Antonino , president de la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sagunt, li ha fet entrega del catàleg que arreplega la història i les característiques del Betlem Bancaixa, que romandrà exposat al públic a Sagunt fins al pròxim 8 de gener.

El Betlem Bancaixa recrea amb més de 1.200 figures els moments més importants del naixement de Jesús. Aquest conjunt nadalenc condueix el visitant per un recorregut cronològic, que engloba l’Anunciació de Natzaret, el Naixement de Jesús a Betlem, l’Adoració dels Reis Mags i els pastors i la Fugida a Egipte davant de l’assetjament d’Herodes. Al llarg de les seues 15 edicions, el viatge del Betlem Bancaixa per diverses capitals espanyoles ha atret més d’1,3 milions de persones. La seua condició d’itinerant és una de les seues característiques principals, que ha permés a l’Obra Social de Bancaixa acostar aquesta instal·lació nadalenca a catorze ciutats espanyoles.