Més de 200.000 persones han visitat ja l’exposició de Sorolla al Centre Cultural Bancaixa

Des del dia de la inauguració, el 7 de novembre, l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ha rebut ja més de 200.000 visites. El visitant número dos-cents mil ha sigut el valencià Cèsar Cañas, un professor d’Enginyeria Industrial de la Universitat Politècnica de València que va acudir a veure l’exposició junt amb la seua família sobre les 23,30h de dissabte passat, durant les “Nits en Blanc” que organitza Bancaixa.

El visitant 200.000 va recollir de mans de Miguel Ángel Utrillas, gerent de la Fundació Bancaixa, el catàleg de l’exposició i diversos articles de merchandising com a obsequi del seu marcat pas per l’exposició. Cèsar Cañas va destacar que havien elegit la nit de dissabte per veure l’exposició “perquè preferíem vindre en família i és l’únic moment en què coincidim tots”.

Igual com Cèsar Cañas, més del 10% dels visitants de l’exposició han volgut contemplar els llenços de Sorolla durant les “Nits en Blanc” que se celebren els divendres i dissabtes. Este cap de setmana més de 2.400 persones es van acostar al Centre Cultural durant la “Nit en Blanc”. Amb esta iniciativa, Bancaixa també brinda la possibilitat de visitar l’exposició a aquells que treballen entre setmana.

Sorolla. Visió d’Espanya , ubicada al Centre Cultural Bancaixa de València, estarà oberta al públic a València fins al pròxim 31 de març. Fins eixa data els visitants podran delectar-se amb els catorze llenços que la Hispanic Society de Nova York va encarregar al pintor valencià.

L’exposició, que va inaugurar la reobertura del Centre Cultural Bancaixa després de les obres de remodelació, ha superat totes les expectatives quant al nombre de visitants i a este ritme podria arribar a convertir-se en l’exposició més visitada de la Comunitat Valenciana.

L’horari d’obertura de Sorolla. Visió d’Espanya és de 09 a 21h tots els dies de la setmana (última visita a les 20h). Encara que les visites guiades estan esgotades des del passat 14 de gener, hi ha la possibilitat d’accedir a l’exposició mitjançant la cua lliure a les portes del Centre Cultural Bancaixa. L’horari de la cua lliure és el mateix de l’exposició. A més, segueixen les nits en blanc els divendres i els dissabtes de les 23 a les 07h (última visita a les 06 hores).