Vicente Ortí. L'intèrpret de la matèria

Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23 , València
Vicente Ortí. L'intèrpret de la matèria
Visites guiades gratuïtes: de dimarts a dijous, de 19:00 h a 20:00 h. Aforament màxim: 25 persones per visita. La inscripció es realitzarà a la recepció (Plaça Tetuan 23, València) fins a completar aforament dels grups.

Fundació Bancaixa presenta l'exposició Vicente Ortí. L'intèrpret de la matèria, integrada per mig centenar d'obres que recorren la trajectòria de l'escultor valencià des dels anys 70 fins a l'actualitat, amb especial recalcament en la seua producció dels últims anys, la qual cosa permet descobrir al públic obra inèdita. Comissariada per l'escriptor i articulista Martí Domínguez, la mostra recorre el treball d'Ortí amb els diferents materials habituals en la seua obra: fusta, marbre, pedra i ferro. Esta nova proposta expositiva endinsa a l'espectador en un recorregut pel que podria ser el taller de treball de l'artista i la seua versatilitat per a treballar la matèria en les seues diverses formes. L'exposició es completa amb un audiovisual que mostra a l'artista a l'entorn del seu estudi.

Al llarg de la seua trajectòria artística, Vicente Ortí ha exposat el seu treball en nombrosos espais de ciutats com València, Barcelona, Madrid, Valladolid, l'Havana, Nova York, Miami, Mont-real i Basilea, entre moltes altres. A més, la seua obra ha rebut els màxims reconeixements per part de l'Escola de Belles Arts de Sant Carles a València i la de San Fernando a Madrid.

Amb motiu de l'exposició s'ha editat un catàleg que, al costat de la reproducció de les obres presentades en la mostra, presenta un text de Martí Domínguez que analitza l'essència i la trajectòria d'Ortí. L'exposició es pot visitar fins a l'1 d'abril de 2018 de forma gratuïta en el Centre Cultural Bancaixa (Plaça Tetuan, 23. València) de dimarts a diumenge, de 10 a 14 h i de 17 a 21 h, i el diumenge de 10 a 14 h.

Audiovisuals

Vicente Ortí. El intérprete de la materia

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2018. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar