Activitat

21 Febrer 2020
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres 21 de febrer un recital de piano a càrrec dels intèrprets Irene Renart i Pablo García-Berlanga, components de Regards Piano Duo. L’actuació forma part de cicle Concerts a la Fundació, que compta amb el patrocini de Pavasal i la col·laboració de Fundació Eutherpe i el campus de Berklee a València. El repertori inclou peces de Bach, György Kurtag, José Jaime Hidalgo de la Torre, Carlos Guastavino, Bedrich Smetana, Tchaikovsky i Rachmaninoff.

Des del seu debut en el Festival de Gant (Gentse Feesten), Regards Piano Duo s’ha distingit pels seus projectes frescos i temàtics amb els quals el públic viu experiències estètiques diferents a les dels concerts clàssics. La versatilitat del duo queda patent en els seus recitals, on combinen la formació de quatre mans i dos pianos. El seu repertori abasta des del romanticisme fins a la música contemporània, mostrant un profund compromís amb l’obra de compositors actuals com Philip Glass, Teresa Catalán o Isabel Latorre. Destaquen les seues actuacions en el Museu Nacional de Ceràmica, dins del programa MusaE, organitzat pel Ministeri de Cultura; en la Mostra Internacional de Música Valenciana, en el Palau de la Música, o en l’Ateneu de Madrid. A més, han interpretat Els Noces de Stravinsky en el cicle de Serenates al Claustre de la Universitat de València i han gravat per a À Punt Mèdia. El duo realitza, també, projectes pedagògics en diversos centres educatius en els quals explica al llarg del concert les obres del programa i la seua experiència com a duo, creant un ambient de proximitat amb el públic. Pròximament realitzaran una gira de concerts a El Salvador, amb la celebració del 250 aniversari del naixement de Beethoven i la interpretació del Concert per a dos pianos de Poulenc, al costat de l’Orquestra Simfònica d’El Salvador.

El concert tindrà lloc el divendres 21 de febrer a les 20 hores en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3).

Fotos