Activitat

Del 13/05/2021 al 31/12/2021
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

Fundació Bancaixa i CaixaBank han editat un catàleg digital que recull una mostra dels treballs realitzats en els tallers socials vinculats a l’exposició Antonio López, celebrada entre setembre de 2020 i febrer de 2021. La publicació ofereix en un recorregut per 50 creacions un ampli ventall d’obres ideades i dutes a terme per persones amb diversitat funcional i col·lectius en risc d’exclusió de 34 organitzacions i entitats socials de la Comunitat Valenciana. Una visió de conjunt sobre els treballs dels tallers socials que aporta una mirada plural i diversa sobre l’obra d’Antonio López. La recopilació que recull aquesta publicació està inspirada en el llibre d’artista que Antonio López va editar en 2017, en el qual apareixen els temes que s’han abordat en els tallers socials: el cos humà i les flors.

Han participat en aquesta activitat els centres: Centre Ocupacional Marxalenes; Fundació Stella Maris; Taller Món Gran; Nova Opció; Associació Espurna; Habitatge Tutelat Tyrius; Centre de dia El Cabanyal; Associació Rie. IES El Grau; Associació per a la Igualtat dels Col·lectius amb Diversitat Funcional (AICO); Centre Ocupacional José Alcamí; Llars Compartides; Centre de Rehabilitació i Inserció Social Velluters; Centre Ocupacional Municipal Gravador Plans; Centre Ocupacional Renàixer; Centre de Referència Estatal d’Atenció Psicosocial a Persones amb Trastorn Mental Greu (CREAP Imserso); Habitatge Tutelat La Llum; Centre El Faro; Associació de Familiars de Malalts Mentals de Paterna, Eliana i San Antonio de Benagéber (AFEMPES); Centre Vicent Ventura CCOO; Centre de Rehabilitació i Inserció Social Sant Pau; Centre de Rehabilitació Museu; CAUS Institut Barri de la Coma; Comissió d’Ajuda al Refugiat CEAR; San José-Jesuïtes; Taller Ocupació Aldaia; Programa Formatiu de Qualificació Bàsica Adaptada PFCB-A Creu Roja; Centre Ocupacional Isabel de Villena; Centre de Rehabilitació i Salut Mental de Paterna; Alberg Sant Joan de Déu; Habitatge Tutelat Viure; Young Men’s Christian Association YMCA; Fundació Maides; i Hospital de Dia Pare Jofré.