XXIX Premis Literaris Ciutat d’Alzira

Els Premis Literaris Ciutat d’Alzira obrin la seua edició número XXIX amb la publicació de les bases i l'obertura del termini de presentació de candidatures. Aquesta convocatòria, que és un certamen de referència i cita ineludible de la literatura en valencià, consta de vuit modalitats de premis: XXIX Premi de Novel·la Ciutat d’Alzira, XXIII Premi Europeu de Divulgació Científica Estudi General, XIX Premi d’Assaig Mancomunitat de la Ribera Alta, XII Premi de Teatre Ciutat d’Alzira Palanca i Roca, XII Premi de Poesia Ibn Jafadja, XXII Premi de Narrativa Infantil Vicent Silvestre, II Premi Internacional Enric Solbes d’Àlbum Il·lustrat - Consorci Ribera Valldigna i el XXII Premi Fundació Bancaixa de Narrativa Juvenil.

Aquest últim guardó, patrocinat per Fundació Bancaixa amb una dotació de 16.000 euros, es dirigeix a novel·les o recopilació de narracions escrits en valencià, o qualsevol varietat d'aquesta llengua, destinats a lectors d'entre 14 i 17 anys, amb una extensió entre 80 i 150 fulles DINA4. Les obres presentades han de ser originals i inèdites.

El termini de presentació d'originals estarà obert fins al 12 de setembre per a totes les categories, i el veredicte d'aquesta modalitat, el XXII Premi Fundació Bancaixa de Narrativa Juvenil, es comunicarà el pròxim 3 de novembre. El jurat d'aquesta modalitat està format per Ramon Ferrer, Gonçal López-Pampló, Silvestre Vilaplana (anterior guanyador), Alicia Martín i Bernat Santabasilisa. L'obra premiada es publicarà en una de les col·leccions juvenils d'Edicions Bromera. La informació completa es pot consultar en les bases.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar