XXIX Premis Literaris Ciutat d’Alzira

Leandro Sacristán guanya el XXII Premi Fundació Bancaixa de Narrativa Juvenil

El jurat del XXII Premi Fundació Bancaixa de Narrativa Juvenil format per Ramón Ferrer, Gonçal López-Pampló, Alicia Martí, Bernat Santabasilisa i Silvestre Vilaplana, ha concedit el guardó d’enguany a Leandro Sacristán –dotat per la Fundació Bancaixa amb 16.000 €–, per l’obra El misteri de la Casa Folch. La novel·la narra la història de Marc, un jove que sempre ha sentit fascinació per la Casa Folch, una antiga construcció de la qual s’expliquen un munt d’històries extraordinàries. Disposat a esbrinar què s’amaga en realitat darrere les xafarderies de la gent, i de la mà d’uns inesperats companys d’aventura, s’endinsarà en una recerca que el portarà a descobrir els misteris ocults d’un indret que sembla arrossegar una maledicció centenària.

Leandro Sacristán (Barcelona, 1975) es va llicenciar en Teoria de la Literatura i Literatura Comparada a la Universitat de Barcelona i actualment és professor de llengua i literatura a l’Institut María de Benlloch, de Bigues i Riells. Compagina la tasca com a professor amb la passió per l’escriptura i ha publicat diversos poemaris i novel·les. Amb Ànimes negres va guanyar el II Premi Vila de Teulada de Narrativa Juvenil.

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2017. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar