Tallers infantils Fundació Bancaixa 2018

Activitat gratuïta
Lloc: Fundació Bancaixa. Plaça Tetuán, 23. Tlf. 960 645 840

INSCRIPCIÓ:
  • Exclusivament a través del correu: taller@fundacionbancaja.es
  • El correu electrònic haurà de fer constar les següents dades:
  • nom del taller/data/nom xiquet-a/edat/nom pare-mare-tutor/telèfon de contacte
  • Cada xiquet/a haurà de ser inscrit a través del correu electrònic del seu pare/mare/tutor.
  • Cada xiquet/a només podrà inscriure's en un taller per mes.
  • Les inscripcions s'atendran per ordre de recepció dels correus i fins a completar grup.
  • Cada taller té un termini d'inscripció determinat en la següent descripció
    TALLER DE CREACIÓ CINEMATOGRÀFICA Finalitzat

FEBRER: Dissabtes 10, 17 i 24

Imparteix: Teresa Mata

El taller comença amb l'explicació d'alguns conceptes bàsics sobre el cinema i el funcionament d'un set de rodatge, visionant 4 fragments de pel·lícules importants en la història del cinema. Amb els materials tècnics necessaris (càmera de vídeo, de fotos, trípodes, so, Dolly, claqueta i elements de vestuari), els guions i el story, es crearà un equip de rodatge on cada participant tindrà una funció que exercir. Els participants assisteixen a la projecció de la seua obra assentant així coneixements.

TALLER DE CORRESPONDÈNCIA: CARTES DE CARA AMUNT Finalitzat

MARÇ: Dissabtes 3, 10, 17 i 24

La sessió del 17 de març queda suspesa.

Imparteixen: Carmela Mayor i Ana Luisa Ramírez

El taller explora el món de la correspondència i de l'art per correu. La carta, el sobre amb el seu segell, la targeta postal o el telegrama conviden a retornar la seua dimensió emocional i creativa a mitjans d'expressió actualment considerats inservibles. Es rescata així parteix de l'essència del correu postal utilitzant la lúdica, la imatge i el joc creatiu. Experimentarem amb l'escriptura creativa i la imatge plàstica.

TALLER DE CIÈNCIA Inscripció tancada. Grups complets

ABRIL: Dissabtes 7, 14, 21 i 28

Imparteix: Susana Montagud.

El taller començarà amb una introducció al món dels leds, els circuits, piles, fil conductor, etc.. Es realitzarà una targeta amb circuits adhesius pre-dissenyats que ajudarà a entendre el concepte de l'electricitat. Usarem cinta de coure, una pila i un led. Hi haurà també experimentació amb un llapis de grafit i pintura conductiva perquè coneguen algunes aplicacions creatives d'aquests materials. Els alumnes realitzaran un xicotet robot i/o braçalets i fermalls il·luminats cosits amb fil conductor.

TALLER DE CÒMIC Inscripció oberta

MAIG: Dissabtes 5, 12, 19 i 26 Imparteixen: Vicente Marco i Raúl Colomer (Kolo)

Es treballarà en la creació de personatges, en el desenvolupament d'una història des del començament fins al final i en el disseny de les vinyetes del còmic. El resultat del taller és un còmic creat per cada alumne.

TALLER DE TEATRE Inscripció oberta

JUNY: Dissabtes 2 i 9 - 16 i 23 (Cada taller consta de 2 sessions). Imprescindible garantir l'assistència a les dues jornades.

Imparteixen: Vicente Marco i Raúl Colomer (Kolo)

Els alumnes es familiaritzaran amb les eines teòriques per a crear una peça teatral: l'estructura, el llibret, els personatges, etc. A més, els participants treballaran en l'escenografia, practicant també el disseny i la pintura. En finalitzar el taller, es representarà en grup l'obra de teatre creada amb entrada lliure d'assistents.

TALLER D'ART I CONTES: L'ART D'EXPLICAR Inscripció a partir del 3 de setembre

OCTUBRE: Dissabtes 6, 13, 20 i 27

Imparteix: Elisa Matallín

Un contacontes dramatitzat permetrà als participants conèixer una història a través d'estampes o imatges d'àlbums il·lustrats i donarà motiu a una reflexió crítica entorn del tema del conte i la tècnica artística usada en les il·lustracions. A continuació es realitzarà una activitat artística aplicant les mateixes tècniques que el conte i acompanyada de música pertanyent a cada moviment artístic.

TALLER D'ESCRIPTURA CREATIVA I DECLAMACIÓ  Inscripció a partir del 3 de setembre

NOVEMBRE: Dissabtes 3, 10, 17 i 24

Imparteix: Vicente Marco

Un pràctic taller d'escriptura creativa i lectura en el qual el xiquet/a aprendrà a posar en ordre la seua imaginació mitjançant l'estructuració d'una història i a transmetre oralment amb l'emoció necessària mitjançant la lectura del text.

Audiovisuals

Talleres Infantiles Fundación Bancaja 2018

© Fundació Bancaixa, 2006 - 2018. Tots els drets reservats.

Tfn. 96 064 58 40

tancar